Наш асортимент включає в себе широкий вибір ременів для буксирування, які відповідають різним потребам транспортних засобів, від вантажівок і автобусів до позашляховиків, кросоверів та легкових автомобілів. Ми також можемо запропонувати вам надійні автомобільні ремені для важкого обладнання, такого як тягачі, самоскиди та військова техніка.
Наші ремені виготовлені з високоякісних матеріалів і обладнані різноманітними крюками та скобами, які забезпечують максимальну безпеку та надійність під час буксирування. Ми гордимося своєю здатністю виготовляти ремені будь-якої довжини та ширини, що відповідають вашим потребам.
Наша компанія готова приймати замовлення від 1 одиниці, щоб задовольнити навіть найменші потреби наших клієнтів. Зверніться до нас, щоб дізнатися більше про наші продукти та можливості замовлення.
З усіма товарами для буксирування та евакуаціїї транспорту можна ознайомитись тут.
Виконання | ||||||
для легкових автомобілів класу А, B, C, D, E загальною масою до 2 500 кг | ||||||
Позначення, фітинги | БР 11 (Петля-Петля) | БР 12 (Петля-Гак) | БР 13 (Гак-Гак) | БР 14 (Петля-Скоба) | БР 15 (Скоба-Скоба) | БР 16 (Гак-Скоба) |
Стрічка (колір, ширина) | 50 мм | |||||
Критичне навантаження | 4 000 кг | |||||
для автомобілів класу E, SUV, MPV, позашляховиків, мікроавтобусів загальною масою до 5 000 кг | ||||||
Позначення, фітинги | БР 21 (Петля-Петля) | БР 22 (Петля-Гак) | БР 23 (Гак-Гак) | БР 24 (Петля-Скоба) | БР 25 (Скоба-Скоба) | БР 26 (Гак-Скоба) |
Стрічка (колір, ширина) | 50 мм | |||||
Критичне навантаження | 8 000 кг | |||||
для міських вантажівок, малих автобусів загальною масою до 8 000 кг | ||||||
Позначення, фітинги | БР 31 (Петля-Петля) | БР 32 (Петля-Гак) | БР 33 (Гак-Гак) | БР 34 (Петля-Скоба) | БР 35 (Скоба-Скоба) | БР 36 (Гак-Скоба) |
Стрічка (колір, ширина) | 60 мм | |||||
Критичне навантаження | 14 000 кг | |||||
для автобусів і вантажівок загальною масою до 14 000 кг | ||||||
Позначення, фітинги | БР 41 (Петля-Петля) | БР 42 (Петля-Гак) | БР 43 (Гак-Гак) | БР 44 (Петля-Скоба) | БР 45 (Скоба-Скоба) | БР 46 (Гак-Скоба) |
Стрічка (колір, ширина) | 90 мм | |||||
Критичне навантаження | 20 000 кг | |||||
для автобусів, вантажівок, дорожньої техніки загальною масою до 18 000 кг | ||||||
Позначення, фітинги | БР 51 (Петля-Петля) | БР 52 (Петля-Гак) | БР 53 (Гак-Гак) | БР 54 (Петля-Скоба) | БР 55 (Скоба-Скоба) | БР 56 (Гак-Скоба) |
Стрічка (колір, ширина) | 120 мм | |||||
Критичне навантаження | 28 000 кг | |||||
для тягачів, автовозів, тракторів, та іншої важкої техніки загальною вагою до 25 000 кг | ||||||
Позначення, фітинги | БР 61 (Петля-Петля) | БР 62 (Петля-Гак) | БР 63 (Гак-Гак) | БР 64 (Петля-Скоба) | БР 65 (Скоба-Скоба) | БР 66 (Гак-Скоба) |
Стрічка (колір, ширина) | 90 мм | |||||
Критичне навантаження | 40 000 кг | |||||
для тягачів, автовозів, тракторів, та іншої важкої техніки загальною вагою до 35 000 кг | ||||||
Позначення, фітинги | БР 71 (Петля-Петля) | БР 72 (Петля-Гак) | БР 73 (Гак-Гак) | БР 74 (Петля-Скоба) | БР 75 (Скоба-Скоба) | БР 76 (Гак-Скоба) |
Стрічка (колір, ширина) | 120 мм | |||||
Критичне навантаження | 55 000 кг | |||||
для автопоїздів, тракторів та іншої важкої техніки загальною вагою до 40 000 кг | ||||||
Позначення, фітинги | БР 81 (Петля-Петля) | БР 82 (Петля-Гак) | БР 83 (Гак-Гак) | БР 84 (Петля-Скоба) | БР 85 (Скоба-Скоба) | БР 86 (Гак-Скоба) |
Стрічка (колір, ширина) | 150 мм | |||||
Критичне навантаження | 60 000 кг | |||||
для автопоїздів, комбайнів, військової та іншої важкої техніки загальною вагою до 45 000 кг | ||||||
Позначення, фітинги | БР 91 (Петля-Петля) | - | - | - | - | - |
Стрічка (колір, ширина) | 180 мм | |||||
Критичне навантаження | 70 000 кг |