СТЯЖНІ ПРИСТРОЇ ЛАНЦЮГОМ

Стяжні пристрої ланцюгом

Наша компанія пропонує сучасні багатооборотні засоби кріплення вантажів на основі високоміцних ланцюгів та комплектуючих класу G80 та G100, призначених для надійної і швидкої фіксації великотоннажних вантажів під час перевезення автомобільним, залізничним, авіаційним транспортом. Часто такі механізми називають стяжними пристроями, ланцюговими стяжками, натяжителями ланцюга і т.д.

Стяжні засоби кріплення вантажів ланцюгами складаються з двох основних елементів:
  • 1. Спеціальних стяжних пристроїв які розрізняють за типом, робітникові зусилля, розривного навантаження, принципом роботи рукояті – натяжителя, кінцевим елементом сполучення;
  • 2. Відрізка ланцюга (ланцюгової гілки) необхідної довжини, і як правило, з встановленими на обох кінцях такелажними гаками.
У цьому розділі ми пропонуємо кілька варіантів закріплення Вашого вантажу, що відрізняються між собою робочими навантаженнями, типами та конструкціями натяжителів.

Стяжні пристрої:

Основним робочим елементом пристрою кріплення вантажів ланцюгом є ручний механізм – натягувач. Компанія «СКІФ ІНВЕСТ» пропонує його в декількох варіантах:

Варіант 1. Стяжний пристрій храпового типу.

Стяжний пристрій храпового типу
WordPress Responsive Table

Принцип дії даного типу натяжителя заснований на зворотно-поступальному русі рукоятки. Обертаючи рукоять в одному з напрямків, відбувається висування або сходження гаків механізму і тим самим відбувається натягнення або ослаблення кріплення ланцюга. Пристрій має перемикач напрямку обертання рукояті, а також оснащений спеціальними гаками – скорочувачі ланцюга. Запас ходу натягу приблизно 150 мм. Стяжні пристрої даного типу представлені в чотирьох типорозмірах, як зазначено в таблиці нижче.

Варіант 2. Стяжні пристрої EN 12195-3 із запобіжним штифтом «HEAVY DUTY».

Стяжні пристрої EN 12195-3 із запобіжним штифтом «HEAVY DUTY».
WordPress Responsive Table

Представлений стяжний пристрій виготовлений у відповідності до європейського стандарту EN 12195-3 та відрізняється від попереднього варіанту наявністю запобіжного штифту в тілі гака-обмежувача, регламентованим калібром використовуваних ланцюгів. Це забезпечує надійну фіксацію механізму та виключає випадання такелажного гаку з ланки ланцюга в процесі транспортування закріпленого вантажу.

Крім того, лінійка даного типу пристроїв має більший діапазон робочих/розривних навантажень до 32,0 тн.

Варіант 3. Стяжні пристрої G100 KWB (Австрія).

Стяжні пристрої G100 KWB (Австрія
WordPress Responsive Table
Стяжні пристрої від ТМ KWB виготовлені у відповідності до європейського стандарту EN 12195-3 та застосовуються для кріплення вантажів за допомогою ланцюгів та такелажних елементів по класу G100. Дані пристрої являються продукцією преміум якості та поставляються напряму від одного з найкращих світових виробників ланцюгів та комплектуючих 10 класу міцності, котрі відрізняються високою надійністю, міцністю та зменшеною вагою конструкції.
Наша компанія може комплектувати стяжні пристрої ланцюговою гілкою будь-якої довжини з гаками за вибором Замовника. Доступно до замовлення від 1 одиниці.

Варіант 4. Стяжні пристрої типу важеля.

Стяжні пристрої типу важеля
WordPress Responsive Table
Принцип дії даного типу натяжителя заснований на застосуванні ручного зусилля на ексцентриковий важіль пристрою. Робота з даним типом механізму відрізняється коротким часом виконання робіт, однак вимагає певної вправності і кількох великих фізичних зусиль робочого персоналу. До плюсів даного типу пристроїв варто віднести їх компактність і відсутність вертикально розташованого важеля в робочому стані. Пристрій оснащений спеціальними гаками – укорочувачами ланцюга. Запас ходу натягу приблизно 50 мм. Стяжні пристрої даного типу представлені в двох типорозмірах, як зазначено в таблиці нижче.
Наша компанія може комплектувати дані стяжні пристрої ланцюгової гілкою будь-якої довжини з гаками за вибором Замовника. Доступно до замовлення від 1 одиниці.

Порядок роботи зі стяжним пристроєм типу важеля:

  • 1. Провести попереднє зачеплення вантажу гаками ланцюгової гілки до платформи транспортного засобу;
  • 2. На зручній для роботи ділянці ланцюгової гілки піднести стяжні пристрій, вкласти в його крюки ланки ланцюга таким чином, щоб весь кріпильний механізм виявився в натягнутому стані;
  • 3. Ручним зусиллям затягнути важіль пристрою приблизно на кут 90°, тим самим провести натяг всього механізму.
  • 4. Якщо зусилля рук не вистачає для того, щоб затягнути важіль, або натяг важелем відбувся дуже легко і щоб ланцюг не натягнувся належним чином, необхідно повторити дії, описані п.2 а саме:
  • – Відпустити (послабити) або натягнути кріпильний ланцюг на одну або дві ланки і заново вкласти в гаки пристрої;
  • – Провести більш «тонке» регулювання переднатягнення. Для цього необхідно злегка викрутити / закрити болтові з’єднання гаків пристрою;
  • – Повторити операцію згідно п.3
  • 5. Для запобігання довільного розкриття стяжного пристрою бажано додатково закріпити важіль-о-пліч механізму будь-яким зручним способом з підручних матеріалів.

Ланцюгові гілки для стяжних пристроїв:

Ланцюгова гілка (кріпильний ланцюг) є складовою частиною ланцюгової системи кріплення. Ланцюг забезпечений двома гаками на обох кінцях гілки. Гаки призначені для зачеплення ланцюга на вантаж і платформі транспорту. Після закріплення ланцюгів її натяг створюється за допомогою стяжного пристрою – ретчета. Ланцюг і гаки виготовлені з високолегованої сталі 8 класу (G80), за рахунок чого мають високу міцність при невеликій вазі і компактних розмірах. Продукція відповідає стандарту ДСТУ EN 12195-3:2010.
Наша компанія стандартно пропонує ланцюгові гілки в 4 варіантах виконання, що розрізняються між собою встановленими гаками:
WordPress Responsive Table
Ланцюгові кріпильні гілки представлені в діапазоні робочих навантажень: 2,2 – 16,0 тн.
WordPress Responsive Table
Вибрані моделі, на вимогу Замовника, гілки можуть бути скомбіновані різними ручками, а також комплектуватися будь-якими іншими кінцевими елементами і бути будь-якої іншої довжини на вимогу Замовників.
Важливо! Гілки ланцюгові калібру 6х18, згідно вимогам стандарту ДСТУ EN 12195-3:2010, застосовуються виключно для кріплення та перевезення деревини.