1СТПК

Стропи текстильні одногілкові

Кріпильні сітки виготовляються з тієї ж поліестерової стрічки, як і звичайні стяжні ремені. Ширина таких сіток, як правило, становить 3 метри, що дає можливість накрити і закріпити будь-який вантаж в кузові вантажного автомобіля, а її довжина може бути будь-якою, виходячи від вимог Замовника і кратних розміру однієї ячейки.Для зручного зачеплення до стяжних ременів, як правило, кріпильна сітка оснащується по кутах і периметру такелажними кільцями. Опціонально, замість кріпильних кілець, сітка може бути укомплектована пряжками з рухомим ременем і крюком в ПВХ-оболонці. В якості натяжителей сітки компанія «СКІФ ІНВЕСТ» пропонує використовувати кільцеві ремені з замком-затискачем або звичайні стяжні ремені зі стрічки шириною 25 – 50 мм.

Одногілкові текстильні стропи є найбільш сучасним видом найпростіших вантажопідйомних засобів. Вони можуть бути виготовлені з:

  • спеціальної, пофарбованої в строго визначений колір, вантажопідйомної стрічки, з запасом міцності 7:1 та шириною 50-300 мм шляхом зшивання її надміцними нитками по спеціальному алгоритму;
  • певної кількості витків надміцних поліестерових пасм, покладених в замкнений захисний чохол-оболочку, конструкція яких забезпечує паспортну вантажопідйомність стропу з запасом міцності 7:1.

Текстильні одногілкові стропи виготовляються у вигляді: стандартних СТП – петльових та СТК – кільцевих конструкцій. Також, у відповідності зі світовими практиками, ми виготовляємо унікальні одногілкові стропи універсальних конструкцій: 1СТ, 1СТвп, 1СТПК, в які встановлюються спеціальні такелажні елементи (див. табл №1).

Стропи виготовляються згідно ДСТУ EN 1492-1, ДСТУ EN 1492-2.

WordPress Responsive Table

Умовне позначення стропа: T Q/L-n, де:

  • T – тип стропа (СТП, СТК, 1СТ, 2СТ, 4СТ)
  • Q – вантажопідйомність стропа в тоннах (див. таблицю)
  • L – довжина стропа в міліметрах (визначається Вами індивідуально)
  • n – кількість штук.

Приклад умовного замовлення стропа: СТП 2.0/4000-2шт.
(Строп текстильний петльовий типу СТП вантажопідйомністю 2.0 тн. Довжиною 4.0 метра в кількості 2 шт.)

Виготовлені стропи в обов’язковому порядку проходять контроль на Стенді для випробування міцності вантажопідіймальних стропів з коефіцієнтом K=1.25 до номінальної вантажопідйомності виробу. Після проходження випробувань стропам присвоюється порядковий номер і видається Паспорт на строп стрічковий. Якість синтетичних стропів компанії “СКІФ ІНВЕСТ” підтверджується Сертифікатом СЄ, який дозволяє здійснювати поставки цих товарів на внутрішній ринок Євросоюзу.

Основні правила роботи з текстильними стропами:

  • – Проводьте візуальний огляд. Не використовуйте стропи з ушкодженнями або дефектами;
  • – Використовуйте стропи строго відповідно до їх вантажопідйомності;
  • – Перед використанням стропа звірте граничну паспортну вантажопідйомність стропа з фактичною масою вантажу, що піднімається;
  • – Експлуатуйте стропи з використанням захисних підкладок;
  • – Не використовуйте стропи при температурі навколишнього середовища вище +100°С;
  • – Зберігайте стропи в сухому і чистому стані, подалі від джерела високої температури і прямих сонячних променів;
  • – При потраплянні на строп кислот або лугів необхідно перевірити строп у виробника.

У звичайному робочому режимі подовження (розтягнення) стропа до 4% від його довжини є природним.

Коефіцієнт вантажопідйомності текстильних стропів в залежності
від способу стропування вантажу

WordPress Responsive Table