Кріпильні сітки виготовляються з тієї ж поліестерової стрічки, як і звичайні стяжні ремені. Ширина таких сіток, як правило, становить 3 метри, що дає можливість накрити і закріпити будь-який вантаж в кузові вантажного автомобіля, а її довжина може бути будь-якою, виходячи від вимог Замовника і кратних розміру однієї ячейки.Для зручного зачеплення до стяжних ременів, як правило, кріпильна сітка оснащується по кутах і периметру такелажними кільцями. Опціонально, замість кріпильних кілець, сітка може бути укомплектована пряжками з рухомим ременем і крюком в ПВХ-оболонці. В якості натяжителей сітки компанія «СКІФ ІНВЕСТ» пропонує використовувати кільцеві ремені з замком-затискачем або звичайні стяжні ремені зі стрічки шириною 25 – 50 мм.
Одногілкові текстильні стропи є найбільш сучасним видом найпростіших вантажопідйомних засобів. Вони можуть бути виготовлені з:
Текстильні одногілкові стропи виготовляються у вигляді: стандартних СТП – петльових та СТК – кільцевих конструкцій. Також, у відповідності зі світовими практиками, ми виготовляємо унікальні одногілкові стропи універсальних конструкцій: 1СТ, 1СТвп, 1СТПК, в які встановлюються спеціальні такелажні елементи (див. табл №1).
Стропи виготовляються згідно ДСТУ EN 1492-1, ДСТУ EN 1492-2.
Ширина стрічки, мм | Колір стрічки | СТП | СТК | 1СТ | 1СТвп | 1СТПК |
50 | Білий | 0.75 | 0.75 | - | - | - |
50 | Фіолетовий | 1.0 | 1.0 | 1.0 | - | 1.0 |
60 | Зелений | 2.0 | 2.0 | 2.0 | 1.6 | 2.0 |
90 | Жовтий | 3.0 | 3.0 | 3.0 | - | 3.0 |
120 | Сірий | 4.0 | 4.0 | - | - | - |
150 | Червоний | 5.0 | 5.0 | 5.0 | - | 5.0 |
180 | Коричневий | 6.0 | 6.0 | - | - | - |
240 | Синій | 8.0 | 8.0 | 8.0 | - | 8 |
300 | Помаранчевий | 10.0 | 10.0 | - | - | - |
300 | Помаранчевий | 12.0 | 12.0 | - | - | 11.2 |
Умовне позначення стропа: T Q/L-n, де:
Приклад умовного замовлення стропа: СТП 2.0/4000-2шт.
(Строп текстильний петльовий типу СТП вантажопідйомністю 2.0 тн. Довжиною 4.0 метра в кількості 2 шт.)
Виготовлені стропи в обов’язковому порядку проходять контроль на Стенді для випробування міцності вантажопідіймальних стропів з коефіцієнтом K=1.25 до номінальної вантажопідйомності виробу. Після проходження випробувань стропам присвоюється порядковий номер і видається Паспорт на строп стрічковий. Якість синтетичних стропів компанії “СКІФ ІНВЕСТ” підтверджується Сертифікатом СЄ, який дозволяє здійснювати поставки цих товарів на внутрішній ринок Євросоюзу.
У звичайному робочому режимі подовження (розтягнення) стропа до 4% від його довжини є природним.
0-7° | 7-45° | 45-60° | <45 | <45 | 45-60° | 45-60° | |||
Спосіб стропування вантажу | |||||||||
Коефіцієнт вантажопідйомності стропів | 1.0 | 0.8 | 2.0 | 1.4 | 1.0 | 1.4 | 1.12 | 1.0 | 0.8 |